hehe

1 februari 2019 - Orihuela, Spanje

een hele goede middag

daar ben ik weer

Hele week of geen tijd en/of geen goed internet gehad.

Ben ook een dag of 2 niet lekker geweest beetje buikgriepje, we hebben veel gereisd .

We hebben een nacht aan de kust gestaan prachtig mooie plek...

S'ochtends en s 'avonds is het  fris en winderig., maar als de zon doorkomt.....heerlijk....

Gisteren op een camperplaats gestaan in een boomgaard van citroenen en sinaasappels, zooo sfeervol, echt Spaans

lekker staan poedelen met mijn was in een emmertje, beetje vakantiegevoel, loop op slippers en een hemdjurkje, (totdat het weer te fris wordt)

Vandaag staan weer in een wijkje in Orhuela vlak bij oude buurtjes van Tonnie en Kees, die vorig jaar Maart hier naar toe geëmigreerd zijn en ik moet zeggen...ze hebben hun zaakjes leuk op orde.

Eergisteren waren we hier ook al en Jos en ik hebben kennis met ze gemaakt Coen en Danielle en we gaan vanavond met zijn allen naar de Pub..gesjellie...

Zometeen nog met Benji naar de trimsalon, het is nodig. afspraak gemaakt kunnen 13:30 terecht.

Verder is hier alles te verkrijgen er zijn bazaars zoals action er is Lidl en Aldi er is van alles genoeg..

zoo jullie zijn weer op de hoogte , hier dus alles okey met iedereen.