Aspe

13 maart 2019 - Aspe, Spanje

Aanbeland bij Mariette en Ton op een casa in the middle of nowhere, in de buurt van Aspe.

Omdat we niet in het bezit zijn van een paar fietsen of een ander vervoermiddel behalve de camper ( wat niet zo handig is voor kleinen uitsapjes)

Hadden we voor een paar dagen een auto gehuurd en het voelt lekker om eventjes rond te crossen na lange tijd!

Wij staan hier al een paar dagen en Ton en Kees zijn gisteren gearriveerd.

Altijd gezellig, met een hapje en een drankje de avond doorkomen met zijn viertjes...

Soms spelen we een paar postjes UNO een vergelijkbaar kaartspel net als pesten..

We hebben nu toch wel in de gaten dat het hele camper gebeuren gedaan wordt door oudere al dan niet heel ouw minsen...en we zijn zowa de jongsten van het gekleurde gezelschap op de camperplaatsen..

Dit is een rustige plaats op het platte land met een camper of 6, en een ouwe schrijver Hans die gebruikt maakt van het B&B  appartementje.

Aankomende winter gaan we dan ook hoogstwaarschijnlijk voor een paar maanden een huisje huren om een vaste plek te hebben voor onszelf,

maar ook voor wie een weekje de zon wil komen ervaren, kan bij ons komen logeren  een ticket vanaf Eindhoven of Rotterdam is niet zo duur en je bent hier zo...gezellie toch....

We hebben al iets ophet oog. dusss...

En de rest van het jaar camperen we gewoon door Nederland, we draaien het gewoon om...

Er arriveerd weer een nieuwe camper met een ouw stel....