daar zijn we weer

6 maart 2019 - Torrox, Spanje

we hebben 10 dagen in Algodonales gestaan, heerlijk boven op de berg bij het dorpje,

luieren in de zon, kletsen met iedereen die langskomt

Kennis gemaakt met verschillende Engelse stellen,

naar een Flamengo avond geweest

gewandeld naar en van het dorpje, weer terug naar de camperplaats..

Tonnie en Kees waren een paar dagen eerder vertrokken, die zijn iets actiever dan wij, en hebben gefietst en gewandeld, de omgeving verkend, maar willen een nieuwe uitdaging, , wij niet wij zijn LUI....

haha

Zondag laat in de middag vertrokken naar RONDA, een plaatsje met een Romeins verleden , met prachtig uitzicht, een stierenvechters arena, hoog op het Romeinse bouwwerk .

Daarna verder naar de plek war Tonnie en kees staan , Torrox Costa, een mooie nieuwe camperplaats van een Jong Nederlands stel.

Hier ook weer lekker kletsen met iedereen.. heel gemoedelijk allemaal..

Vandaag is het 6 maart

Vandaag vier ik voor het eerst mijn verjaardag zonder mijn kids , familie, en al mijn vriendjes en vriendinnekes,

beetje raar...
Maar.....hier is het zooooo lekker......zon zon en nog eens zon...
kom maar allemaal hier naar toe, en geniet met me mee!!

Vanochtend al verrast door Tonnie en Kees met een paar flessen lekkere drank..hik ;)

en veel berichtjes van al mijn Love-ones

Liehief ....XXX...bedankt!

Vanavond gaan we een hapje eten buiten de deur, gewoon voor ut gezellie....